Uw mening over het museum

Uw mening graag!

We zouden het museum graag eens bekijken door uw bril. Wat vindt u van de tentoonstellingen, het museum zelf en de medewerkers? Als u ons wilt helpen en tijd kunt missen om een digitale enquête in te vullen, zijn wij daar zeer mee geholpen! Bovendient maakt u daarbij kans op een VVV-bon van honderd euro of een vrijkaartje.

Binnen het museum wordt, naast de tentoonstellingen natuurlijk, dagelijks gewerkt aan de klantvriendelijkheid. Is alles goed te zien, duidelijk aangegeven, klopt de website, staan er genoeg lekkere dingen op de kaart, zijn ze vers, is het personeel vriendelijk, weten ze voldoende, zijn de toiletten schoon...en nog veel meer. Maar we zijn juist nieuwsgierig naar de dingen die we misschien niet direct kunnen bedenken, juist omdat we er zelf dagelijks middenin zitten. Daar kunnen we uw hulp goed bij gebruiken, zodat we het museumbezoek nog leuker kunnen maken.

Daarom hebben we een enquete ontwikkeld, die u enkele minuten tijd kost en ons een heleboel inzichten oplevert. En misschien wint u er een toegangskaartje of een VVV-bon mee.
U vindt de enquete hier.

Alvast heel hartelijk bedankt voor uw medewerking!