Verwonderroute in Natuurmuseum Brabant, Vincents Tekenlokaal en Ontdekstation

Een wereld zonder technologie bestaat niet. Maar wat verbindt technologie met kunst en wat leert de natuur ons over technologie? Wat hebben ze met elkaar te maken? Kunnen deze met elkaar verbonden worden- of zijn deze al verbonden? Dat ontdekken kinderen van groep 6 tijdens de Verwonderroute op vrijdag 24 mei. Een initiatief van T-PrimaiR.

Op die vrijdag gaan verschillende groepen 6 op pad om technologie door verschillende soorten brillen te bekijken. De leerlingen gaan zich verwonderen door te kijken met een kunstenaarsbril, virtuele bril of natuurbril; zo kijken ze dus met telkens met andere ogen naar technologie!

De Verwonderroute brengt ze naar duo's tussen Ontdekstation013 naar museum De Pont, van Vincents Tekenlokaal tot Natuurmuseum Brabant en van het TextielMuseum naar De Bibliotheek LocHal.